Tuesday, September 8, 2009

:: Sedih ::

Aku sgt sedih.. dengan apa yg berlaku pada diri aku skrg ni... mesti sapa2 yang baca ni nak tau apa yg berlaku pada diri aku kan? xpe.. bila semua dah berada dalam keadaan ok... aku akan cerita kat sini...

tp apa2 pun aku berharap semoga Allah memberi kekuatan kepada aku untuk tempuhi segalanya...
kepada fazlina... thanks sbb dgr masalah aku..

2 comments:

wawashauqi said...

aiyo... nape ni bob? tenang2 ye...walaupon wawa tak tau ape msalah nye, tapi harap bob dapat setel dgn baik. percayakan hikmah ye

C-Ha Nasiha said...

nper ni awk??
awk der mslah aper??