Friday, July 24, 2009

:: Kejamnya ::

baru sekejap td... dalam pukul 1.30 pagi... aku pergi kat kereta jap.. ank amik beg... masa aku nak masuk kat umah balik... aku terdengar la bunyi anak kucing... aku tgk ada anak kucing kat sebelah kaki aku... keadaannya amat sedih... ekornya putus... (aku rasa mcm nak nangis bila tgk ekor dia).... kebetulan ibu xtido lagi.. ibu tlg gaulkan nasi ngan ikan goreng... untuk bagi kucing tu makan... kesian sangat.. dia makan macam 10 ari x makan... sedih aku tgk.... sape la yang sanggup buat dan buang kucing tu sampai mcm tu skali... kucing tu kan binatang kesayangan Nabi Muhammad S.A.W

7 comments:

isyahism blog said...

huh mmg kejam la sapa yg p wat tuh..sesungguhnya dia tlah menyakiti keturunan binatang kesayangan Rasullullah SAW...kat akhirat nanti SIAP LAAAAAAAAAAAAA....=(

zameel said...

btul ckp catcha tu...

solo molo said...

sapela yg bengong + kejam sgt tue???
budus !!!~

Ayu Candy said...

sedihnya. if i were u, maybe saya nangis. saya paling benci tgk kekejaman kat binatang. sedih T_T
bagus abg bob. tolong makhluk Allah. semoga Allah mmbalas jasa baik tu. kucing tu beruntung jumpe insan yg baik nk jaga dia. itu adalah takdir. keep it up =)

I am Karl said...

hye bro

karl x g la the curve last friday since karl g i.b malam tu

huhuu

btw, u jual cupcakes ke??/

i ni cupcakes addict!

haha

u buat x carrot nyer flavor

n your topping cm frosting je.. i mean icing kan

bukan cream??

zameel said...

hi karl.. i xjual pun cupcakes... just buat untuk suka2 je... yup.. topping tu mmg i buat icing pun... hehehe

Shikin Hambali said...

jaga kucing tu k dude....