Friday, July 4, 2008

:: SEMESTER BARU ::

haaaaaaaa............... semester baru akan bermula...
7 aribln ni dah start klas... esok dah kena balik sh alam...
bosannya... tp nak xnak... kena tempuhi jugak...
xpe... lagi setahun setengah je nak abis... pastu keja... huhu...
sabar2... bob.. sabar tu separuh dari iman....

sebenarnya bukan benda ni yg aku nak cite...
aku nak cite semalam aku lepak2 ngan ana,ina dan acong...
kitorg lepak kat mc d Rawang... hrmmmm... ingatkan kat mcd ni leh wifi..
tp xleh... kat tempat2 lain bleh...tp yang peliknya... bila aku tanya je kat pekerja2 mcd tu...
semua wat muka terkejut... mcm aku tanya " dah sunat ke blum?"... ha... siap buat pelik... padahal aku tanya pasal wifi je kan.. hrmmm.... manusia skrg ni mcm2 la... kikiki...
hrmmm.. aku ngan ina dalam kehampaan kerana tidak dpt online...
xpe la... kitorg pun mcm biasa la... borak2 dan melakukan aktiviti2 kebiasaan... iaitu aktiviti mengambil gambar.... hahahahahaa... macam2 pe'el.... ada yg sendawa kuat... ada yg malu2 nak amik gambar... ada yang xreti amik gambar... mcm2 hal.... hahahahhaa.... xpe la... bak kata nadia af6 "redah je"...... borak punya borak.... dah pkl 11 lebih... ana ajak balik sbb esok dia nak ke sh alam...
hrmmm... rasa xpuas je nak borak... tp nak wat mcmana kesian lak tgk ana... takut xcukup tido...

ina



anna



achong



saya



kami

ina.... jgn geget saya..........



jejaka idaman malaya...



laparnya... korang mesti xabiskan... hahahaha



selekehnya aku... makan pakai 2 tangan





comel ke anna?



mau tido balik umah la apek!



kami comel kan? sila jawab ye...



lagi..



acong wat muka camne pun... dia tetap hensem... mcm aku jugak.. hahahaha


heheheheh.... kitorg pun balik.. singgah umah ina jap... aku nak amik gambar2 yang kitorg amik td.... hehehehe.... pastu selesai je proses muat turun gambar tersebut.... aku gi antar ana plak... kemudian acong.... dan selepas itu aku singgah ke 7 11... ina kirim beli top up... selepas itu, aku pun pulangke pangkuan umahku.... sesampai sahaja.... kat rumah... aku trus call anim... rindu kat dia... pastu call ketum lak... hehehe... maklumlah.. wat supersaver kan... save la skit... mcm2 benda yang dibualkan.... sehingga la aku mengantuk lalu tertidooo... hehehehehe....

1 comment:

Shaiful said...

Jgn luper dtg I punyer plak ... http://fashionheaven.blogspot.com/