Sunday, July 13, 2008

:: SEMESTER BARU YANG MELETIHKAN ::

hurm... sem baru dah pun bermula...
ni dah masuk minggu yang kedua...
sifat malas masih lagi ada dalam diri... xtau la kenapa....
hrmmmmm.... tp selagi aku bergelar student, tanggungjawab
tu kena digalas dengan sebaik-baiknya la kan...
aku dah pun naik semester 6.... kedudukan studio
masih kekal...
seronok jugak dok studio yg sama... xpayah nak
sesuaikan environment... sebab dah biasa....
erm.... kelas design bermula seperti biasa....
En. Azlaini sebagai ketua koordinator untuk subjek ID..
bersama2 dgn En. Rostam dan Pn. Zana... hari
pertama lagi kami semua dah diberi Assignment...
hihi... kena pilih satu subject matter untuk alatan2
tradisional... Aku mula2 xtau nak pilih apa... mula2
aku nak buat nyiru padi... tp xconfident... takut susah
nak research.... so... aku dan rakan2 yg lain.. decided
untuk gi wat research kat library uitm... erm...
tp malangnya... xberapa nak jumpa...
so kitorg decide untuk gi Central market...
mungkin kat situ ada barang2 kraftangan yg dijual...
kami bertolak dari station KTM Padang Jawa dalam pukul 2 ptg...
pada hari isnin tuh... sampai di Cm dalam pukul 3 lebih...
sesampai je kat Cm...
kitorg pun cari barang2 yg sesuai untuk dijadikan suject matter...
hrmm... akhirnya... aku decide untuk wat TUDUNG SAJI...
haha... menarik x? ok la... ada shape kan.. pergi ke kedai Pn. Pong...
kedai ni byk menjual barangan2 kraftangan buatan org asli Pahang...
Pn. Pong pulak peramah dan tahu serba sebikit
tentang alatan2 kraftangan tu.... selepas selesai menemuramah
Pn. Pong, kitorg pun jalan-jalan pusing 1 CM.
pastu kitorg sumer lepak kat oldtown Kopitiam......
aku,fadz,han,bet,kak cha,darina,along,dida,zuki dan raihan...
lepak2... makan mee kari... wah sedapnya....
dalam pukul 8.30 mlm, kitorg pun balik....
dan sampai ke shah alam dalam pukul 9 lebih.....

No comments: