Monday, July 21, 2008

:: KENDURIdurian ::

mlm semalam... aku dan rakan2 yang lain
(fadz,raihan,along,darina,han,bet dan kak cha)
pergi ke rumah nad & banu(classmate kitorg)...
nad ajak kitorg dtg rumah dia sebab dia ada bawak
buah-buahan dari kampung halaman dia...
dari bukit kepong nih....

melantak...




kami




one big family...

tp sebelum makan buah.... kitorg dijamu dengan
mee goreng dan bihun goreng...
xsangka nad ngan banu pandai masak....
kitorg makan banyak skali... aku tambah 3 kali...
hehehehe... mmg perut aku kekosongan...
saje kosongkan perut.. sebab tau nad ada masak2...
hehehehehe... abis je makan mee.... upacara mengopek durian...
huhu... masing2 menunjukkan skill masing2...
aku,fadz ngan along... ditugaskan untuk mengopek durian...
han pulak dok lepak2 je.. sbb dia xmakan durian...
agak banyak juga aku manjamah durian....

serangggggggggggg.........




pose manja dari darina




durian... baguzzzzzzzz...




sorry han...


apakah perbezaan antara 2 gambar dibawah ini???






isinya lembut... lemak.. berkrim... hehehehe....
pastu pekena buah rambutan ngan manggis plak....
huhu... buah manggis tu plak btul2 tinggal 1...
apa lagi... aku pun amik la... igtkan elok lagi...
rupa2nya... huh... bang-bang boom aku kena skali...
abis isi manggis yg telah busuk itu terpercik pada baju aku...
huhuhu....




agak selekeh baju aku... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
huhuhu... selepas semua terdampar kekenyangan... kami pun balik....
tq nad... tq banu...

No comments: