Monday, June 9, 2008

:: TERHARU ::

kak deeda, kak ani, along, kak cha dan aku.


farqese,aku,sharifah,banu,fadz, kak ema, mas susu, kak deeda & fauzi


trip ke OZONE glass

salam... hehehe... terharu????? kenapa aku terharu??? aku terharu kerana aku mempunyai rakan2 yg begitu memahami... thanks kepada BA 05 (hehehe... bukak sem nanti kita sume dah BA06) sebab korang sume banyak support aku... ye la... even result aku xbegitu memberangsangkan... tp korg sume bagi support kat aku...
thanks buat KAK ANI,KAK CHA, FADZ, HAN, ALONG, MAS, KAK DEEDA, AINA & YANG LAIN2...
xlupa jugak wat Boo Boo's Family (azfarketum dan aneem)....
thanks sbb korg banyak bg support kat aku... ada yg sms, ada yg msg kat ym... thanks a lot... :-) semoga korang sume mendapat keberkatan.... kita jumpa di nanti... Di sem yang lebih mencabar... Moga2 kita sumer dapat menempuhinya dengan sebaik-baiknya... to KAK DEEDA, MILHAN dan sume yang dapat dekan.... tahniah... doakan aku dpt plak sem depan.... Amin...

No comments: