Friday, December 26, 2008

::dejam rawk::





huhu.... syok nyer xterkata bila event dejam ni berjalan ngan sempurna.... tahniah wat penganjur dan para crew.... bertungkus lumus..... huhu.... aku rindu student2 dari thailand.... marisa.... angie.... gan...... sumer la..... rindu la kat korang...... bdk2 thai ni ckp muka aku mcm penyanyi yg popular kat thai... nama penyanyi tu POP... huhu.... ok la aku malas nakcrita panjang sebab aku mmg xde mood sejak akhir2 ni.....
apa2 pun... korang enjoy la tgk pic2 kat bawah ni..


bob




sery,angie n mas




aku gigih menyelit..




sery n angie..




luv them




me wif angie....



my tag..



dalam bus... menuju ke klia



mas dan sulhan... ada apa2 ke?




aku, epul dan ben..




cube perhati betul2 pic ni..





kami budak press




meletopzz...



apa yg seronok sgt tu???




marisaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




angie pening ker????




indah from indonesia....





kat taman tamadun islam




bot




2 cewek dari jakarta

3 comments:

Unknown said...

ermm..rindu larr suasana kt terengganu~~ bile tgk sume pic de'jam...rasa mcm x puas je lg...pepun tahun 2009 belom tentu kita dpt peluang yg sama utk join de'jam 2009~~huhu...pepun biro program n budak press memang meletop utk dptkan isu2 sensasi sepanjang program....ahaks! neway bob jgn terlalu moody k...juz ingat apa yg berlaku mesti ada hikmah yg terbaik k~~ love u...

Unknown said...

de'am berlalu meninggalkan seribu satu kenangan yg sukar kita lupakan...pahit dan manis dr saat hari pertama hingga hari terakhir...setiap hari pasti ada je kenangan dan kejadian yg lebih merapatkan hubungan diantara persahabatan kita...'sery,mas,mastura,k.cha,bet,raihan,han,bob,farkis n fadz'...so sweet...terutama bdk2 biro program n budak press yg da termaklum lar cukup hot n spicy!!...dengan persembahan yg tak pernah kita fikir akan buat...hhaha 'aksi kucing'...lawak kan...miss all those sweet time that we have together.........

zameel said...

rindu.........