Wednesday, May 28, 2008

::Convocation::

halooo sumer...
hehe.. 25 may 2008 bersamaan ngan ari ahad... adalah hari yang sangat bersejarah dlm hidup aku.
setelah 3 tahun bertungkus lumus, bersengkang mata. akhirnya dpt juga aku diploma...
tersentuh hati aku bila melihat kedua ibubapa aku... sekurang2nya jasa mereka terbalas...
at least aku dpt membanggakan mereka...

5.15 am

hehehe... aku ngan family aku (abah,ibu,adik wawa bersama rakannya) bertolak dari rumah..
alamak.. ngantuknya... ye la.. aku yang kena drive memandangkan abah aku tidak berapa sihat dan tidak membenarkan beliau drive... mengantuknya... rasa nak cepat sampai jer...
dah la aku drive slow... ye la gelap lagi waktu tuh...

5.55 am

berhenti menunaikan solat kat r&r apa ntah.. aku lupa nama tempat tuh...
kat highway guthrie tuh... lepas tuh meneruskan perjalanan ke sh alam.. ( ceh! mcm jauh je kan)

6.20 am

sampai kat sec. 7
breakfast jap.. sambil menunggu fadz sampai bersama family dia...


6.45 am

fadz pun sampai...
aku ngan family pun gerak la...
parking kat parking bertingkat.. untungnya dtg awal.. xyah parking kat padang kawan...
leceh... kena parking pastu naik bas lak nak ke dewan..


hehehehehe... pastu jumpa ngan family fadz.. bersalaman la family aku ngan family dia...
and then kitorg sama2 naik gi dewan... tangga bapak banyak.mcm ziggurat.


sampai2 je jumpa zam... pastu gi kat tempat register...
on da way tu jumpa hakim.. pastu tgk dia bawak kertas kuning yg ada tulis no. giliran tu...
erm... alamak.. sume benda2 tu ada kat ibu...
hrmm. so, kena patah balik mencari ibu...


pastu gi balik kat tmpat register tu... on da way tu jumpa raudhah ngan family dia,
pastu kitorg gi tempat register tu sama2.
pastu arif plak call... dia sesat katanya...
pastu nasib baik jumpa jalan...

beberapa minit kemudian... arif pun sampai...

hrmmm... tepat jam 8.00 am...
kitorg diminta beratur untuk ke dewan...
fuh... panas nyer...


sampai je dlm dewan... sume duduk ikut no. giliran masing2...
pastu acara dimulakan dengan penganugerahan ijazah kepada student ijazah la... lama nya nak tunggu... aku org ke 711... ambik ko lama tuh...
4 kali rehat...
time rehat2 tuh ada selingan nyanyian dr student uitm.. mak aku ckp bdk2 tu nyanyi sedap...
sedap ker?
sedap la kot.. hehehehehe...
huhu.. sampai je turn diploma rekabentuk dalaman.aku dah cuak...
ye la... aku ni mmg ada masalah skit kalo bab2 naik pentas nih...
gabra skit...
xpe2
control hensem hahahahaa...
matilah kontrol hensem...
hensem ke aku...
hehehehhee... abis je upacara ni.. sumer org kuar mcm ayam keluar dari reban...
ntah kemana hala semua..
frust jugak sbb xdapat jumpa member2 aku
bergambar..
sempat bergambar ngan beberapa org je...
argghhhhhhhhhhhh!!!!
frust...

lepas amik gambar sumer..
aku ngan arif pun gi sama2 pulang jubah... malas nak tunggu dah... dah berpeluh dah badan aku...
pastu dah salam2 arif sume.. aku ngan family pun balik la...
fuhhhh.....................



ni ada skit gambar2 masa convo aritu..




salmiah,raudhah,aku dan milhan.






aku dan ameer..





aku,arif,fadz dan han





arif




aku dan arif




arip bersama keluarga







aku bersama arif lagi





aku bersama raudhah





raudhah hassan

1 comment:

nAz said...

happy convocation dear my bro.. ~ ^__^