Monday, March 24, 2008

huhu... final crit...


huhu.... arini time id... ada final crit.. huhu...
dah la tido pkl 6.30 pagi.. ye la... gi umah zery zamry...
gi amik ketum...
pastu balik2 je lepak restoran kamal...
hrmmm... mengantuk... apa lagi balik la..
tp bila sampai umah je... xleh tido plak...
hrmm...x tau la knapa....
huhu... pastu bangun pagi kol 10.
apa lagi kelam kabut la aku...
pastu check hp.. dapat msg emma.. hrmm...
lagi la aku jadi kelam kabut...
sebab dah lambat..
datang2 kelas je...
tgk dah ada group yang tgh crit ngan semua lecturer...
nasib baik group aku nyer turn xsampai lagi...
huhu... tgk sume org macam meletop jer...
takut plak...
tp nasib baik la ramai gak yang xberapa nak siap..
kira ada member la..
pastu sampai je turn group aku..
hakim gi dulu...
mcm biasa la..
sure banyak benda kena ubah... hehehehe...
aku pun banyak kena ubah... aiyoooo..
nak muntah dah tgk model tuh..
apa tah lagi nak membuat nya..
hrmmm.......

bila sumer dah crit...
cik nort pun ckp2 la skit...
nasihat berguna dari beliau dan yang lain...
huhu...
dah la cite pasal nih...
pastu kitorg sumer gi makan kat cafe..
eh.. bukan makan.. beli tapau jer...
lapar la... xlarat nak jalan jauh2....
mcm biasa la... nasihat berguna

No comments: