Sunday, April 22, 2007

SERONOKNYE....................

hari ni member2 uitm aku ajak aku gi mandi manda kat ulu yam.. tp aku xgi sbb xder transport.. member2 yang ada transport pun mcm xgi jer... xreply pun msg aku... tp la kan.. kalo ada transport pun, dorg mesti pikir 2 kali nyer nak bawa aku.. keta dorg kan power2.. pastu aku ni berat plak.. mcm xsesuai jer.. aku ni akan menjahanamkan keta dorg...
time2 camni la aku rasa mcm nak cepat je beli keta...
tp parent aku ckp, sabar dulu.. tunggu bulan 5 nih.. lambatnyaaa....
hrmmm... xpe la... aku bole bersabar..
kereta kenari akan menjadi milik aku gak nanti...
huhu... lagipun sem depan aku kena dok luar kampus.. bleh plak sem depan baru nak suruh dok luar..
ish.. menyusahkan betul.. tp xpe gak.. kalo dok luar nih... senang skit.. nak dress up apa2 pun bleh.. even aku nak pakai sluar dalam pun bleh waktu nak bersiar-siar. adui.. mampu ke aku nak pakai seluar dalam jer keluar bersiar-siar?
xyah nak ikut sangat peraturan uitm....
nak keluar pun senang.. xyah nak balik awal2 sgt..
xde sapa nak tahan dah lepas nih...
pak guard pun dah xsusah dah lepas ni...

huhu.. rumah sewa aku dah dpt.. dah gi bayar pun kat makcik noriah tu duit deposit...
aku gi ngan han minggu lepas..menggigil gak tangan aku bila nak hulur duit rm700 kat makcik tuh... tp klakar btul... gi bayar kat parking kat makro...makcik noriah takut sangat nak tunjuk umah dia.. sampai sanggup tunggu aku ngan han kat parking tu.. aku sebijik mcm penjahat nak terima upah ( ala.. macam dalam drama2 tuh)time makcik tu bg resit.. huhuuh.. skrg umah sewa tu dah confirm untuk AKU, HAN, AJIZ & HABIL.
bagus sebab dok 4 org jer. malas nak dok ramai2.. nanti bersepah... ingat interior designer xpandai sepah bilik??
tgk je la bilik aku sem lepas.. huhu.. aku ngan han dah lama jadi roomate.. dan kitorg lah champion dalam pertandingan bilik terkotor.. huhuu.... xper kitorg kan dlm learning proses lg.. sepah2 skit tu adat la.. (skit ker???) hrmm xper..
lpas ni aku try la untuk mengemas umah sewa tu nnti. mesti bersihnya.. sebab masing2 dah ada bilik.. senang skit.. sepah dalam bilik xpe.. jangan sepah kat ruang tamu plak.. huhuhu... hrmmm.. ok la.. nak gi tgk tv sat.. bye

No comments: